torsdag 17 mars 2011

Pat´s day












Jag går runt på Duke university och visar upp mitt söta barn. Det är St.Patricks day och alla går klädda i grönt. E är givetvis dressed for the occation och finast på campus.

Är lite stressad över hennes tillstånd. Känner att hon just nu är i sitt livs prime. Hon har ganska nyss lärt sig gå så hon tultar fram sjukt sött. Och sen har kan hon bara ett fåtal ord vilket också är ett plus på sötsidan. Snart kommer hon vara ett fullgånget barn som pratar lillgammalt och springer fram. Växa upp och bli en stor tonåring och tiden sprang förbi henne. Vill spara henne i en liten konservburk och alltid bevara henne så här tror jag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

She's so cute! WAAAAAUUUUUUW!

jill. sa...

I love this photo!! Can't wait for monday!

Anonym sa...

Hej min vän! Vill bara höja min tysta röst och säga att jag följer dig och er här! Så underbart det verkar vara där borta! Och härligt att E gillar det med!
Det snöar här, huden är torr och kroppen och själen längtar efter varmare tider. Men vi känner hopp nu, det talas om en vår! Längtar efter er! kram
/Alexandra

Unknown sa...

Hey jill, welcome! Monday will be nice!

Fint att du är med Alex. Man vet ju inte riktigt om det var dumheter och självupptagenhet att börja blogga här på sin resa men kul att någon lyssnar! Känner med er. Snö känns så fjärran, min kropp har svettats i sommarvärmen idag.