torsdag 23 april 2009

Happy birthday to me















Ja, det var en stor dag igår. Min födelsedag.

Det blev ingen cupcake eller amerikansk ballong men däremot en utsökt cheesecake och en jordgubbsfrukost för att celebrera mig och sommaren.

Under dagen målade jag som vanligt i ateljén och börjar nu bli klar med mitt projekt tror jag. Det ska visas upp på tisdag.
Senare intog jag en riktigt fin decaflatte i solen, på mitt favvoställe.

Vi skulle gått ut och ätit med våra friends Jill och Zack men det blir ikväll istället. Så igår fixade maken finmat. God risotto med lax och sparris. Risotto är hans grej, han är mycket bra på det och uttryckte sen hur trevligt det är att lag mat. Men att han som så många män gärna håller sig till finmaten och inte vardagsslafset som man inte kan lägga lika mycket energi på.

Kvällen avslutades med ett avsnitt the daily show som just denna kväll riktade sitt program till oss och hyllade mig genom ett långt Sverigeinslag.

The Daily Show With Jon StewartM - Th 11p / 10c
The Stockholm Syndrome
thedailyshow.com
Daily Show
Full Episodes
Economic CrisisPolitical Humor

2 kommentarer:

ellinor sa...

gratulerer i efterskott då! varma kramar elli

Unknown sa...

Stort Grattis Bosco! //J