torsdag 9 oktober 2008

Grattis Pallen!



Idag vill jag blogga till min brors ära. Han fyller år och blir gammal, långt över 30!

Då ska det handla om bilar. Men jag kan inget om bilar och förstår inte vad som är grejen egentligen. Jag tror att han tycker att det är häftigt att de är så stora här i amerikat. Tror att han gillar jeepar och cherokees. Och sen gillar han amerikanska lastbilar. Så jag kollar extra mycket på fordon idag.

Utöver det så hedrar jag min bror genom att dricka rootbeer, säga fula ord på engelska och snart ska jag till en mall och köpa en gigantisk grön milkshake och äta en svullig cinnabon.

När jag och min bror var små och var i usa åkte vi till en stor shopping mall som hade en isbana i mitten. Så vi hyrde skridskor men det fanns bara tjejvarianter med taggar där fram, inga hockeyrör så min bror blev som Bambi på isen. Jag var lycklig och gjorde piruetter medan han var sur för att han en enda dag i livet var sämre på sport än mig.

Grattis igen kära bror!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tack så mycket!

Hoppas att du gillade din rootbeer, själv firade jag med en oreotårta.

Jag hoppas att du uppskattade bilarna du tittade på, usabilar handlar om muskler och råstyrka

/pallen

Anonym sa...

vår nya elhybridbil är knappast särskilt sexig over there..

Anonym sa...

Och som jag skrev på Joels blogg, efter att ha sett honom spankulera runt på amerikansk mark - saknar er och vill också hälsa på och äta din kaka!

linnea sennehed sa...

Roligt med skridskorna! (kan inte komma på nån fyndig kommentar...)Vi sitter framför tennisen (stockholm open) och dricker asgod cappuccino (som jag lyckades få ett hjärta på!!) och läser om er där borta. Kram från oss!

Anonym sa...

Nice with a pink truck.
Manligt.