tisdag 4 november 2008

Black president!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Wow! Denna mäktiga dag! Har förresten hört låten ca 100 gånger hemma, J´s favvolåt på senaste. Är det inte helt underbart att du har bakat sweet potatoe pie också! Mitt inre ler :) Ville bara säga kram! Kram!

Anonym sa...

Jag kan inte jobba idag...så glad är jag. Jag är knäpp ^_^ men lycklig, hihi!

lydia sa...

Hej Cam! Jag hörde att det var er favorit så det var lite till er ära oxå. Så synd att ni inte kom hit det hade vart så underbart. Vi skulle ha mötts i Chicago och hört Obamas tal i verkligheten. Hade varit coolt men inte så realistiskt kanske. Men ni får komma i vår!

Malin sa...

Hej Ludd! Har nu fixat skype (jedenfalk). Får höras så snart som möjligt! Mår fint här annars. Saknar er!

lydia sa...

Ja Mallen det måste vi. Hur funkar lördag efteriddag för er är ni hemma då? Joel är iväg och har lektioner fredag. Annars söndag? Vilket är bäst?