torsdag 27 november 2008

Happy thanksgiving!





3 kommentarer:

lydia sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Hösten har kommit till Lund, Sweden.
Tack söta!
Bara lyssnat på en av skivorna än så länge, men jag gillar det jag hör (och ser - snyggoomslag).

Lycka är att komma hem och hitta brunt, tjockt kuvert i brevlådan!

Glad glad-ge!

lydia sa...

Åhh vad trevligt att den kommit fram lagom till thanksgiving! Men har isett nu i efterhand att jag stressade lite på slutet, kände att hösten höll på att ta rinna iväg. Så americanautumn skulle nog genomgått en till gallring och några låtar skulle lagts till. Enda gång i livet man gör en americana liksom. Då skulle den ha inneåhållit några fler giganter. Är oxå ledsen att jag missade bluegrassen, men jag skyller på att L och J var här och distraherade mig från mitt viktiga arbete.